joi, 22 decembrie 2011

Susurul fantanii

Intr - o padure , printre mii si mii de copaci , o fantana cu aer pur statea si ne astepta . Dar astazi , singura ma apropii de ea . Pasesc melancolic printre micile flori suave . Ma asez langa fantana . Razele calde ale soarelui imi mangaie fata palida . Tin in mana o petala de sange a unui trandafir daruit de tine . Stand acolo , aud susurul fantanii , care imi sopteste numele tau . Floturele amintirilor zboara prin fata ochilor mei de cristal al noptii , de care tu te legai mereu . Din apa acestei fantani a izvorat dragostea noastra !
La auzul murmurului fantanii , tasneau lacrimile mele imbaiate in uitare . Numai o singura intrebare imi rasuna acum in minte : " Te vei intoarce oare ? " Vei mai veni sa ascultam impreuna susurul fantanii ? Te vei intoarce sa ne uitam in adancul fantanii din nou si sa ne descoprim dragostea infinita ? Te vei intoarce oare ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu