duminică, 22 ianuarie 2012

Asa sunt eu

Asa am ales eu sa fiu:sincera,directa,sa spun mereu ceea ce gandesc.
Si crezi ca daca ma urasti imi faci rau?Crezi ca daca ma vorbesti pe la spate ma doare?Dar daca tu ma vorbesti pe la spate inseamna ca eu sunt importanta ,iar tie si oamenilor cu care ma barfesti va pasa de mine!
Sunt atat de putine lucruri care conteaza cu adevarat in lumea asta...Eu am o viata a mea.Am  motivele mele de a face lucrurile in acest fel.Am incredere in mine ca voi trece peste ,chiar daca nu imi va placea.
Dar am si eu momentele mele cand imi este dor de cum eram in trecut,de tot ce am pierdut...
Dar am invatat ca daca este sa fac ceva,trebuie sa fac numai daca nu voi regreta in viitor.Iar acum IUBESC CINE SUNT!
<3
Nu barfi pe cineva,pentru ca se va spune ca te interesezi foarte mult de el!Nu uri pe cineva ,deoarece nu faci rau nimanui,doar sufletului tau!Nu vorbi cu nimeni urat pentru ca te vei pune intr-o lumina proasta!
Fii cum vrei tu sa fii!Fii vesel!Fii tu!

2 comentarii:

  1. Amalia, nu mai pleca capul barfelor.
    Asta e, mereu vor exista oameni care sa ne barfeasca!Persoanele de genu' ne fac viata mai palpitanta!
    Stii cum se spune "Persoana nebarfita e un/o ratat/a"!
    Deci ar trebui sa fim mandri ca suntem asa de importanti incat atragem barfele!:*

    RăspundețiȘtergere