miercuri, 9 mai 2012

Sunt eu

Am fost prea buna cu cei care nu meritau nimic. Am trecut peste lucruri care m- au durut foarte mult. Am fost dezamagita de multi oameni la care tineam. Dar totusi inca zambesc... Stiu ca lumea va fi mereu parsiva.
Si sa nu te astepti sa ma intorc sa iti mangai sufletul de gheata. Tu ai ales sa ma indepartezi, iar eu nu ma mai intorc sa rasfoiesc niciun capitol incheiat.
Eu nu ma schimb. Raman aceeasi pustoaica zambitoare, a carei ochi ascund o multime de secrete. :*









4 comentarii:

  1. Bravo Amalia:*:*!
    Nu lasa lumea sa-ti schimbe zambetul ci schimba tu lumea cu zambetul tau>:D<!
    Succes!:*ily!<3

    RăspundețiȘtergere
  2. E poza ta??Foarte frumoasa ca si postarea.

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu fac exact la fel
    sti d c zambesc, pt ca stiu ca maine se pot scimba oamenii, eu cred in ei.

    RăspundețiȘtergere