duminică, 10 iunie 2012

Vine vacanta!

 Yupiii! Vine vacanta cu trenul din Franta! Nu stiu despre voi, dar eu simt mirosul vacantei. Nu ma mai pot gandi deloc la scoala, doar la vacanta. A fost un an lung si greu. De fapt a fost scurt, nu stiu cand a trecut. Ma rog, important este ca se apropie vacanta cu pasi repezi. Mai avem doar doua saptamani. Sper sa- mi duc pana la bun sfarsit planurile pentru aceasta vara. Si sa speram ca nu va mai ploua ca acum doua veri. Va mai amintiti ce ploi torentiale au fost toata vara? Dar sa nu ne mai gandim la trecut, sa traim in prezent. Vara aceasta eu nu as vrea sa merg nu stiu unde. As vrea mai mult sa stau cu prietenii mei pe- afara prin oras. Si sa mai merg asa cateva zile pe la mare, pe la munte ( in tara) si pe la tara la bunici.
 Si imi doresc sa vi se implineasca si voua toate dorintele pe care le aveti pentru aceasta vara!
 See ja! :*

Un comentariu: