joi, 13 iunie 2013

Goodbye kisses


Astazi imi este doar dor, dar unul nebun... ce pot sa zic? Vina a fost a mea ca am crezut in tot ce-mi ziceai. Iar acum cel mai tare ma dor promisiunile pe care le faceam impreuna. Poate ca asa ar fi trebuit sa se intample... Sa ne luam ramas bun intr-un mod indiferent si dureros in acelasi timp. Poate ca asa putem pastra amintirile frumoase pe care le-am dobandit de-a lungul unui an si jumatate... Sa nu le mai stricam prin ce am devenit acum, prin vorbere dureroase pe care ni le aruncam si prin gesturile aiurite... A venit momentul sa ne luam ramas bun unul de la altul, sa luam cu noi doar amaintirile si sa plecam. Unde nu sunt doi, ramane doar dorul de trecut. Dar trece...
Eram amandoi, acum sunt doar eu. Uneori cand imi lipsesti, ma uit la pozele cu noi... E dureros sa stii ca a fost atat de frumos si nu va mai fi la fel...niciodata.
Intr-o alta viata sunt sigura ca ne vom revedea. Si te voi face sa ramai. Atunci voi fi doar a ta si ne vom indeplini toate promisiunile facute. Iti promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu