miercuri, 25 iulie 2012

Bun ramas

Andra, ma bucur ca te- am cunoscut... Stiu ca a fost scurta perioada de timp in care am putut petrece timpul impreuna... Nu vreau sa pleci trista. Sunt ultimele tale ore petrecute in Romania, asa ca nu fi trista! Zambeste! Aici te- ai nascut, ai crescut, te- ai indragostit, ai plans, ai ras... Aici ti- ai petrecut copilaria pana acum! Astazi a fost o zi in care ai primit o palma dureroasa de la viata, dar stii ce? De fapt, este mai bine asa: ai aflat in cine ai avut tu incredere atatia ani, ai aflat care iti sunt adevaratii prieteni. Eu m.am transpus in pielea ta si stii ce am observat? Ca eu nu as fi putut rezista la aceasta palma dureroasa... As fi ramas pe loc si nu as fi stiut pe ce cale s- o apuc... Insa tu... Esti atat de puternica... Inca poti zambi si poti privi inainte. Esti un model pentru mine. Si ma bucur ca te- am cunoscut si ca am devenit prietene. Sper ca acolo in Italia sa ai parte de prieteni adevarati, asa cum meriti si sa te poti integra cu usurinta in acea lume noua. Succes! :*


Published with Blogger-droid v2.0.4

Un comentariu:

  1. Frumos.Se observa o prietenie destul de stransa la mijloc.Te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere