vineri, 20 iulie 2012

Un sentiment ciudat

Am o intrebare: Cine te crezi tu? Apari asa hop- top in viata mea si imi dai toate sentimentele peste cap? Imi trezesti in mine un sentiment pe care nu l- am mai avut pana acum... Cine ti- a dat voie sa faci toate astea? Nu ma pot apropia de tine pentru ca simt cum fluturii zboara in stomac... Nu crezi ca ai cam dat buzna in inima mea fara sa- mi ceri voie? Intr- un minut ma faci sa cred ca ma placi, iar in minutul urmator ma faci sa ma simt confuza... Este ciudata lupta care se poarta acum in mine: mintea vrea ceva, dar inima altceva... Nu prea stiu pe cine sa ascult... Si inca o data: Cine te crezi sa faci toate aceste lucruri?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Un comentariu:

  1. Cine chinuie acest biet suflet si nu il doreste nu merita sensibilitatea si frumusetea acestei fete !
    Lasa-l ! Nu mai plange ! El cauta perfectiunea exterioara uitand de ce era cel mai important : SUFLETUL tau curat! O sa mai fie :-*

    RăspundețiȘtergere