joi, 30 august 2012

See ja, summer

Buna , dragii mei! Cum mai sunteti voi? Eu una sunt foarte trista si fericita in acelasi timp. Fericita: Am avut cea mai frumoasa vara din viata mea :x si nu o voi uita niciodata... S-au intamplat multe, si bune si rele, dar am trecut cu bine peste toate, datorita prietenei mele cele mai bune ( te iubesc, Bia! )... Am fost si in concediu, dar mai mult mi-a placut cand am stat in oras si am iesit cu prietenii mei afara.  A fost o vara superba, ce mai?
Parti rele: a fost cea mai scurta vara din viata mea... si a venit sfarsitul ei... gata caldura, raze ale soarelui, atmosfera linistita... de acum incep ploile, norii, vremea rece. Asta este. Nu am ce sa fac pentru a opri timpul in loc. Acum trec clasa a opta... numai stres... pff nici nu vreau sa ma mai gandesc. Vreau sa ma bucur de o saptamana si jumatate cat mai am de vacanta. Dar incepe toamna, nu va fi la fel ca vara. Si am o melodie care ma duce cu gandul la libertate si la vara care se sfarseste. De cate ori ascult melodia aceasta, in minte mi se trezesc imaginile celor mai frumoase clipe petrecute vara aceasta. Sper sa va placa si voua aceasta melodie! Mai bucurati-va de vacanta cat mai puteti, ca dupa... urmeaza stresul... Bye! :*


2 comentarii:

  1. O fi frumoasa vara, dar nu si a mea.Si eu trec tot a opta...Presupun ca tu ai colegi mai ok daca ai reusit sa ai o vara asa frumoasa.Si asta insemna ca nici clasa a8a nu va fi asa rea pentru tine.

    RăspundețiȘtergere