duminică, 19 august 2012

Vechea poveste

Vechea poveste: o fata place un baiat, iar baiatul nu stie cum sa scape mai repede de ea... Mda, mi s- a intamplat si mie odata, mai demult, dar cu timpul am trecut peste, deoarece in viata totul este trecator.
Sa va spun cum am procedat eu, astfel poate va fac si pe voi sa va simtiti mai bine. Mereu cand ma evita, eu in gand imi spuneam: ,, Asa este mai bine ''... Dumnezeu stie rostul fiecarui lucru, iar acum ma gandesc cat m- a protejat pe mine, de nu am fost cu baiatul respectiv... Baiatul acesta schimba fetele o data la o saptamana, iar daca s- ar fi despartit de mine as fi suferit si mai mult. In plus, datorita lui, am cunoscut un baiat care m- a ajutat sa trec peste si m- a ajutat sa zambesc, indiferent de situatie. Si asa mi- am castigat un prieten adevarat, care acum este langa mine, orice- ar fi si- l iubesc :*
Asa ca, fetelor, mereu sa aveti credinta si sa spuneti: ,, Asa este mai bine '' pentru ca Dumezeu stie rostul oricarui lucru care ni se intampla. Si nu uitati, daca nu va place, inseamna ca nu merita nicio bucatica din frumusetea voastra sufleteasca si fizica :*

4 comentarii:

  1. :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
    :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
    :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
    :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((

    RăspundețiȘtergere
  2. am avut si eu exact aceeasi poveste.numai ca baiatul care m-a ajutat m-a lasat si el balta.-.-

    RăspundețiȘtergere
  3. Amy, lasa ca vei gasi tu un baiat mult mai bun cu care sa fi impreuna!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am patit si eu asta si mi-ar placea sa dau timpul inapoi ca sa nu mai fac ce am facut dar asta este :-??

    RăspundețiȘtergere