miercuri, 7 noiembrie 2012

Pff

Buna, dragii mei. Dupa cum observati am inceput sa postez destul de rar pe blog si imi pare rau. Nu prea mai am timp, sunt clasa a opta si cred ca am auzit chestia asta de 2223333339856756595 de ori pe putin. Si multe alte chestii gen: ,,Esti a opta, lasa baietii, trebuie sa inveti'', ,,Vin examenele penste tine si tu nu inveti'', ,,Iar esti la calculator? Pune mana si invata ca esti a opta.'' etc etc. Cred ca pana la sfarsitul anului scolar voi avea peri albi. Nu mai am timp de nimic. Dar trebuie sa trec si peste acest obstacol, dupa voi fi foarte fericita cand intru la liceu si voi fi linistita 3 ani de zile, fara griji, fara teme asa de multe. Dar mai am de indurat multe pana atunci. Abia astept Sarbatorile sa ma mai distind si eu putin. Dar pana atunci mai sunt tezele... Teroare, din nou. Dar sper sa o scot cu bine la capat.
See ya :*

2 comentarii:

  1. Bucura-te de clasa a8a cat mai pooti caci la liceu va fi foarte greu!
    Cel putin mie si colegilor mei ne este enorm de greu. Vei avea mult mai multe teme si lectii de invatat asa ca clasa a8a nu e atat de rea! Eu si acum plang dupa generala!:(

    Good luck!:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa bafta, acum ca ma gandescla generala si mie mi se parea un cosmar interminabil, dar bucura-te de varsta ta, acum ai anii la care poti fii cine vrei tu sa fi si poti face orice.

    RăspundețiȘtergere