joi, 28 martie 2013

Tu nu, eu da

Si n-ai sa vezi ca ma plang. Si n-ai sa vezi ca ma ascund. Sunt ceea ce sunt si atat!
Mama mi-a dat aripi si m-a invatat singura sa zbor. Pot respira si fara tine, poate chiar e mai bine. Oricum nu ma gandesc la viitor. El deja exista, nu pot schimba nimic. Ceea ce trebuie sa se intample se va intampla... cu un scop! Trebuie sa pleci din viata mea? Te-am pupat, papa! Trebuie sa ramai?... Nee, nu prea cred. Locul tau il va ocupa altcineva, mult mai bun ca tine!
Atata timp cat nu-mi pasa unde sunt, nu ma pot rataci! Si nu ma tem de umbrele ce le vad in jurul meu. Ele imi demonstraza ca exista lumina prin apropiere.
Un lucru nu inteleg: desi am trecut prin multe, suntem inca amandoi... Pentru ca nu poti sa cazi cand tii pe cineva de mana. Dar nu mai poti ramane, nu mai vreau. E momentul sa trec la nivelul urmator. Tu vei face parte din capitolul anterior. Nu-mi mai pasa de destin daca inca te mai vrea in viata mea. Eu stiu doar ca am nevoie de... tot in afara de tine. Tu esti doar un nor efemer pe cerul vietii mele...sper.
Si de nu va fi asa. Tu nu stii ce putere da dragostea sa distrugi pe cineva.

Te pup, papa!
          Inca prietena ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu