vineri, 12 aprilie 2013

Si totusi arde ceva

          Eşti departe, departe de noi,
                   Am suflet de gheaţă şi inima sloi,
          Îmi spui că e stinsă de mult dragostea,
                   Şi totuşi arde, arde ceva. 


Cat a trecut, cate s-au spus, cate s-au intamplat... de la un timp nu ma mai doare. Pe zi ce trece sunt din ce in ce mai sus. Insa... povestea noastra pare fara sfarsit. De ceva vreme nu mai e ca la inceput, ne-am distantat, iar ne-am apropiat, din nou ne-am certat. Dupa mine, incercarile sunt in zadar... si totusi, inca mai arde ceva. 
Nu regret nimic cu privire la noi. Ne-au incercat multe situatii, am avut momente frumoase si mai putin dragute, dar eu am reusit sa ies din toate cu zambetul pe buze. Si tot nu inteleg de ce mai faci inca parte din viata mea. Mai bine ramaneam doar copiii de la inceput... Trebuia sa ne oprim la un anumit pas, dar nu am avut limite. 
 Acum am inteles ca pot avea tot ce-mi doresc daca stiu ce sa aleg. Si sunt sigura ca alegerea mea nu esti tu. 
Un singur lucru bun am invatat de la tine si acela de a nu crede in cuvinte, ci doar in fapte. 
Si n-am uitat cat am plans defapt, am realizat ca tot ce-i bine nu tine mereu de tine. Intr-un final, orice rau e ucis de un bine.  
Acum, nu mai am de gand sa-ti mai acord a mia sansa. Sunt altii ce o asteapta pe prima.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu