duminică, 21 iulie 2013

Generatia facebook

Traim in epoca in care daca nu ai facebook, nu mai ai prieteni. Daca nu ai facebook, nu ai calitati, nici defecte, de parca daca nu ai facebook, nu mai esti om. Mi s-a acrit de discriminari, invidii si rautati. De ce sunt oamenii atat de rai? De ce lumea in care traim e asa insuportabila?
Daca esti diferit de ceilalti, esti exclus din grupuri, esti privit cu ochi rai...
Acum sunt apreciati baietii ,,rai'', care fumeaza, care beau, cei perversi etc. Pentru ca de, acum sunt la moda. Dar  dupa 10 ani, tot la moda vor fi?...
Cand intalnesti oameni cu adevarat valorosi, dai cu piciorul, deoarece, in zielle de astazi, nu sunt la moda.
Of, societate! 


3 comentarii:

  1. Eu am facebook dar intru doar sa vad ce posteaza altii.Eu nu am nici numele meu nici poze cu mine:))
    Am fost intr-o tabara si au vrut sa ne ia telefoanele ca sa nu mai stea toata ziua pe Fb..Reactii ,,Ii dau cu el in cap/Plec in padure la 3 dimineata daca mi-l ia/Il ascund"..Nici daca le confisca mancarea nu faceau atata scandal:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, despre ce vorbeam. Generatie! Facebook-ul e mai rau ca un drog acum.

      Ștergere
  2. Ai atat de multa dreptate, ca-mi vine sa ma trag de par ! Mai nou fetele se agata pe facebook.. Un like, un comm, o ciupitura, si gata, s-a nascut povestea de dragoste.. Unde sunt florile, declaratiile?

    RăspundețiȘtergere