luni, 19 august 2013

Stare efemera

Si de ce cand ai tot ce-ti poti dori... apare amintirea ta si strica tot? De ce inca mai imi creezi suferinta si confuzie? Credeam ca te-am uitat... dupa atatea luni de zile inca mai esti prezent in mintea si in sufletul meu. De ce inca ma mai trec fiorii cand ascult melodia noastra? De ce nu pot uita ochii tai? Acei ochi care ma iubeau candva.
M-am intrebat mereu de ce nu am fost eu aleasa. Putea fi altfel povestea noastra. Puteam fi doar tu si eu. Iti mai amintesti promisiunile ce mi le faceai? De acel ,,forever'' iti mai amintesti? Inca mai imi este dor de acel tu din trecut... Si inca il mai astept sa se intoarca.
Si, totusi, dupa atatea luni... Credeam ca te-am uitat, dar se pare ca nu este asa. Dar, fii sigur ca am trecut peste suferinta ce mi-ai provocat-o de-a lungul intregii primaveri. Si fii sigur ca... intr-o zi, va aparea altcineva in viata mea care ma va iubi mai mult decat ai facut-o tu. Va aparea cineva care ma va pretui asa cum sunt eu. Si atunci... te voi uita de tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu