vineri, 13 septembrie 2013

O lupta continua

Hei, copilasi! Nu am mai dat de mult pe aici si imi pare rau. A inceput sa imi fie frica sa ma exteriorizez. Pana la urma, toti te judeca. Doare cand esti dezamagit de persoana care chiar credeai ca te iubeste cu adevarat si careia chiar credeai ca ii pasa de tine... Doare totul.
Inca mai caut perfectiunea... o voi cauta pana o voi gasi.
Am inteles care este diferenta intre a renunta si a te satura. Am invatat ca sentimentele trebuie exprimate la timpul lor, altfel vor deveni o povara si iti va fi din ce in ce mai frica de ceea ce iubesti.
Acum chiar mi as dori sa plang, nu conteaza din ce motiv, doar sa incep sa lacrimez, apoi motivele vor veni de la sine.
Cred ca nu am vrut sa te ranesc, asa ca m am ranit singura... Cred ca mi-a fost mereu prea frica de sentimente mele si de reactiile celor din jur. Dar acum, pot spune ca nu prea imi mai pasa. Cum am spus, toti ma judeca, fie in fata, fie pe la spate.
Viata este o lupta continua intre tine si societate. Trebuie sa te zbati ca sa primesti ceea ce iti doresti. Trebuie sa arati ca iti pasa, sa nu lasi totul in voia sortii, trebuie sa fii egoist in raport cu persoanele pe care chiar le iubesti.
Iar in viata, pentru a obtine ceva, trebuie sa sacrifici altceva la fel de pretios, altfel vei pierde totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu