duminică, 20 ianuarie 2013

Just me

 Ce bine ma simt acum fara tine. Chiar nu credeam ca voi spune asta vreodata, dar se pare ca o pot  zice din tot sufletul. Timp de cateva saptamani cand nu te-am vazut, am suferit dupa pierderea ta, dar in momentul in care ne-am reintalnit, se pare ca durerea a luat sfarsit. Inainte eu sufeream, iar tu radeai. Din cate se pare acum este invers.
Problema este ca m-am asteptat la prea multe de la un prapadit ca tine. Si uite ca lumea a avut dreptate cand spunea ca nu este bine sa fim prieteni si ca ar trebui sa o luam pe drumuri separate. E trist cum te prefaci ca ti-e bine fara mine si ca viata ta este perfecta. Chiar mi-e mila de tine. M-a ajutat enorm pierderea ta: am aflat care sunt prietenii mei adevarati si mi-am facut mult mai mult timp pentru ei, asa cum merita, am redevenit fata vesela cu mandrie care nu-si va mai cere scuze niciodata daca nu trebuie, doar ca sa salveze o prietenie aiurita. Chiar ma bucur ca nu mai suntem prieteni, in ciuda unor amintiri frumoase alaturi de tine, caci trebuie sa recunosc, am crezut orbeste in tine si in prietenia noastra idioata.
 
  Dacă voi cădea în incercarea mea de a-mi îndeplini visele...Nu-i nimic. Pentru că voi invăţa din nou să zbor. Aum trebuie sa ma concentrez pe examenele de anul acesta si nu voi lasa pe nimeni sa ma rapeasca din sperantele si viitorul meu. Sunt doar eu in joc, eu si prietenii mei adevarati. 
Sper sa treci si tu peste suferinta, cum am trecut si eu la randul meu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu