marți, 29 ianuarie 2013

No title...

Sa te feresti de ura celui care te-a iubit odata...
Ce odata era dragoste infinita, acum este dispret continuu. Cand te vad mi se face greata. Cum am putut crede in asa un prost? Haha... si doar pentru ca rad cu tine toti cred ca ne-am impacat. Ce patetic! Se vede ca cei care se lasa pacaliti de acest comportament nu ma cunosc cu adevarat. Adica uita-te la noi! Am intors planetele pe dos fiind prieteni.
Dar pot spune ca aici eu sunt fraiera. Imi consum timpul scriind destre tine.
Hmm...copilasi, stiu ca nu mai postez asa de des si imi pare rau, dar sunt clasa a opta, dupa cum am mai spus si nu trece o zi fara sa aud de cel putin 50 de ori ,, Ai examen! Intava!'' Innebunesc.
Succes si voua la scoala! Ne mai citim! Pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu