sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Vacanta asta

Vacanta asta a fost una destul de lunga si scurta in acelasi timp. Hmm... am pierdut o persoana destul de importanta pentru mine. Iubirea incepea sa se transforme in ura pe zi ce trecea, dar cineva mi-a spus ca nu trebuie sa-mi schimb brusc sentimentele si sa nu invinovatesc pe nimeni, nici chiar pe destin. Am petrecut momente unice langa acea persoana si vor ramane mereu in inima si poate ca a trebuit sa o luam pe drumuri diferite de la un anumit punct, pentru ca orice inceput are si un sfarsit. Prima data mi-a fost destul de greu sa accept realitatea, dar dupa putin timp m-am obisnuit si am realizat ca nu sunt asa de singura cum ma simteam. Vacanta aceasta a fost destul de reusita, dar pacat ca s-a cam terminat, cum am mai spus, orice inceput are si un sfarsit. Acum trebuie sa ma concentrez pe examenele din vara sa dau tot ce pot, deoarece o singura data in viata dau examenele din clasa a opta, iar peste ani vreau sa imi aduc aminte cu bucurie de ele. Deci nu stiu cat de des voi mai putea posta pe blog, dar va promit ca voi recupera. Succes la scoala! Pupici! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu