sâmbătă, 10 martie 2012

Adevarul

In ziua de astazi cel mai greu este sa- ti gasesti un prieten adevarat. Iar unii dintre noi nu inteleg ce inseamna prietenia. Un prieten iti este alaturi la greu, nu la bine. 
Dar eu mi- am pierdut cea mai buna prietena vara trecuta. Ma rog, a fost vina amandurora. Ne- am certat pe un baiat. Ei ii placea de unul de 16 ani, iar eu stateam f mult cu el, dar eram doar prieteni. Iar ea a inceput sa ma barfeasca cu fete de clasa a patra. Penibil, stiu. Si ne- am certat foarte tare, iar prietenia s- a rupt. 
Mi- am facut prieteni noi la care tin foarte mult. Dar ieri am fost tradata de o prietena foarte buna, la care ma asteptam cel mai putin sa faca asa ceva. Dar cu ajutorul unei alte prietene, pentru ca a stat si m- a ascultat, am reusit sa trec peste. Multumesc, Elisa! :* 
Poate fata care m- a tradat avea dreptate: m- am schimbat. Dar asta nu inseamna ca trebuia sa faca ceea ce mi- a facut. Dar asa este in viata: cazi, apoi te ridici, singur sau cu ajutorul prietenilor! 
Dar ieri am aflat cine imi este cu adevarat prieten si cine nu! Va multumesc tututror ca v- ati dat mastile jos! 
Sper sa nu mai am o experienta atat de dureroasa in viata! <3 :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu