duminică, 11 martie 2012

Mi- e frica si nu ar trebui...

Maine este o noua zi... dar mi- e frica. Cand ma gandesc la ziua ce urmeaza un fior imi cutreiera corpul. Mi- e frica de inceputul zilei urmatoare... daca zambetul mau va fi spulberat din nou? Daca soarele intra din nou in nori maine? Daca ziua de maine ma va marca negativ? Aceste ganduri rele imi tulbura mintea.
Dar acum am o intrebare pentru voi: De ce vreti sa imi faceti rau? Cu ce va ajuta sa ma vedeti suferind? Va satisface chiar atat de mult sa ma vedeti plangand?
De ce nu ma lasati in pace? De ce nu ma lasati sa ma bucur si eu de ce am? Am familie, am prieteni ADEVARATI, am copilaria la dispozitie, am tot ce mi- as putea dori! De ce nu puteti sa stati deoparte? Este viata mea! Mi- am pierdut prieteni, dar am castigat altii noi!
Lasati- ma sa ma bucur de viata! Lasati- am sa imi vad copilaria in culori cat o mai am. Lasati- ma sa imi patrec timpul cu prietenii mei!
Imi iubesc viata, iar asta este tot ce conteaza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu