sâmbătă, 10 martie 2012

Fii realist!

Fa ceea ce iti spune inima ca este corect sa faci! Oricum ceilalti te vor critica! Vei fi judecat indiferent ce ai face! Dar trebuie sa suporti, deoarece asa este acum in aceasta lume rea! Sa nu imi spui sa nu mai plang, deoarece, stii bine, ca mai tare o voi face! Eu imi ascult doar inima! Daca este ranita sau indurerata, ii imprim strigatele de durere prin lacrimile care se preling pe obrajii mei. Acestea doar prntru ca iti este frica sa recunosti ca ti- am starnit interesul si pentru ca ai vrea sa ma cunosti mai bn! In momente ca acestea mi- e greu sa te inteleg! Sa iti fie teama sa simti bataile inimii din ce in ce mai puternic batand?!
Dar stii? Fiecare poveste are un final fericit! Daca nu este fericit, nu s- a terminat inca povestea!
Eu am invatat sa risc totul pentru adevarul din inima mea!
Iar tu daca regreti lucrul facut cu inima, inseamna ca sufletul ti s- a imbolnavit si trebuie sa iei ca medicament un zambet de- al meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu