sâmbătă, 18 februarie 2012

Leapsa

Buna! Este prima leapsa pe care o scriu! :-* Am primit- o de la Miina! Multumesc! :-*


     A. Trebuie sa scriu 5 cuvinte ce-mi aduc aminte de momente speciale din viata mea! 






1. Iubire - Este cel mai pur si nevinovat sentiment. 




2. Prietenie - Daca oferi si primesti o prietenie sincera, inseamna ca esti cu adevarat valoros. 




3. Vara - Este cel mai frumos anotimp al anului, deoarece nu avem scoala si este foarte cald. 




4. Japonia- iubesc tara asta. 




5. Familie - Este grupul unde iti poti exprima liber sentimentele. 


   




 B. 


1. Care este produsul de make- up preferat? 
   Rimelul albastru 


2. Care a fost trendul preferat in 2011? 
   Nu am unul anume. Ma imbrac cu ce imi sta bine. 


3. Care este desertul tau preferat? 
   Tortul facut de bunica mea 


4. Culoarea preferata? 
   Albastrul 


5. Ultima melodie ascultata
   Selena Gomez- Who says 


6. Pisici sau catei? 
   Catei, dar si pisici 




 C. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus niciodata pe blog. 

    Unele lucruri trebuie sa ramana taina. 






B. Premiaza tu cate blog- uri crezi ca merita 

   Toate blog- urile au ceva special. Toti autori sunt talentati in felul lor. Dar preferatele mele sunt: ,, Aberatii contagioase'' ( de Miina) ;
                           ,,My osotis'' ( de Alexa) . 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu