miercuri, 1 februarie 2012

Nu am inspiratie prntru titlu

 Asa- i ca uneori se tipa la tine? Asa- i  ca uneori esti acuzat pe nedrept? Asa- i ca uneori unii se descarca pe tine? Stiu ca nu este confortabil...Dar eu am o arma sectreta pentru a- i face pe cai care tipa sau se rastesc la mine sa se simta stanjeniti pentru ceea ce au facut. Stiu ca nu va va veni sa credeti.
Cand cineva se rasteste la mine, il ascult tot ce are de spus, fie ca imi vorbeste urat, fie ca tipa(din aceste fapte ii reiese caracterul, deci eu daca m- as enerva sau as incepe si eu sa tip nu ar ajuta cu nimic). Dupa ce a treminat ceea ce avea de spus, eu ii vorbesc cu calm si zambesc. Credeti- ma ca functioneaza. Ganditi- va cum ar fi ca voi sa fiti nervos pe cineva si sa va descarcati, iar el sa va zambeasca si sa dea impresia ca nu se consuma deloc pentru ceea ce ii spuneti? Incercati si voi sa vedeti ca functioneaza! :-*
Pana data viitoare...Bye! Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu