joi, 2 februarie 2012

Libertate

Libertate...stiu ca asta caut de cand sunt mica. Nu am gustat din ea in totalitate, inca. Dar sunt sigura ca o voi face.
Ce inseamna pentru mine sa fui libera? Sa fiu in propria mea lume, decorata cum vreau eu. Sa am voie sa fac ceea ce vreau oricand vreau. Sa am oamenii care ii iubesc aproape si sa facem doar ccea ce ne place la toti. Sa zboare pasarile pe deasupra noastra, iar soarele sa ne mangaie cu o raza de- a lui fierbinte.
Sa ma scald in apa calda si pura, apoi sa imi aduc aminte de puritatea albastrului ochilor lui. Sa imi amintesc de momentele petrecute impreuna, fara se regret despartirea. Sa cant cat sa ma auda tot universul si sa ma simt eu insami. Sa strig in gura mare toate nemultumirile si tristetile din viata mea si sa astept ca cineva sa ma auda, sa ma inteleaga si sa fie alaturi de mine.
Imi doresc sa fiu libera...
Imi doresc sa gandesc si sa imi planific timpul dupa cum ma duce pe mine mintea. Sa nu imi spuna nimeni sa tac, sa fac ceva intr- un anumit fel. Vreau sa fiu independenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu